Sidney Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Kostar det att köra online på PS2? Vad kostar den där interent-saken man måste ha? Vart ska man koppla in alla sladdar? Kan nån tipsa om bra online-spel? Tror Everquest online adventure är bra men vad tycker ni? :D Tacksam för svar :D Redigerat 5 Mars 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 1. Det kostar inget. 2. Köp platta paketet så ingår allt + kollla på webhallen.com för emr info 3. Lär dig! fråga din farsa lr nåt 4. Killzone, Everquest O A, Champions Return To Arms(Everquest) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag har den stora versionen av ps2 och vill inte köpa en ny! Är det mång sladdar man måste koppla in? Får man nån beskrivning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 hmmm, Adapter, Bredbandskabel, Ethernet m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Får man nån beskrivning med om hur man ska koppla in alla sladdar när man köper internet adaptern? Kan ingen svara? Redigerat 5 Mars 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vet ej. Om du har sparat Instuktionsboken till ps2:et står de säket där. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 OK, ska kolla!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Om du köper Internet Adaptern så får man en instruktions bok och en cd skiva som man ska installera. På cd:n står det även hur man ska göra, men det är väldigt krångligt, det kan jag säga. Håller på med det själv nu, men det vill inte riktigt funka..>.< Kolla även om din bredbands operatör håller på med sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Kanske fins här?! (Länk) Redigerat 7 Mars 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 det kostar 200-300 på game eller elgiganten ^-^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 t'ex: Om jag köper Everquest online adventure måsta jag betala något i månaden då? Om man måste betala i månaden är det så på alla online spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 1. Det kostar i månaden ja 2. Det är ett MMORPG och det kostar och det går bara online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg