Pikachu86a Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hej Jag undrar om vi inte borde skapa vårt eget Pokemon Gruppforum? Tycker ni inte att det är dags för det? MVH Tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Eric H har ett gruppforum. Så fråga honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Skulle vara skönt å få bort er ifrån det vanliga forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 OE vilket vanligt forum ? Det finns GBA och GBA pokemon :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Eric H har ett gruppforum. Så fråga honom. Jag har inte fåt nogot svar från henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Henne!? Jag är en HAN om du inte visste det :lol: En tjej som heter Eric? Hahaha! Skrattar vid blotta tanken på det. Och det blir inget gruppforum från mej. Min gruppforumsak försvann. Och Admin vägrar ge mej ännu en. Taskigt om ni frågar mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Men då ska jag ju få tillbaka mina fm. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Alla kan sammla ihop till ett..x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 TK: Ok. Jag skickar tillbaka dom 200 FM som du skickade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ska nog göra ett gruppforum senare om mitt nya RPG spel =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vilket spel? Har du gjort det själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Är det nån annan som kan tänka sej att ficksa ett gruppforum? Eller ska vi bygga en egen pokemon hemsida med ett forum till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg