Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 I´m in, fint forum TK. Tokar, vilken sida? http://www.gratisforum.se Ska du göra en sida eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nu är jag medlem på tomatketchups forum. Jag har postat ett ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag med erik x) Suger på att göra sidor tokar. Behöver någon delägare som kan gära det eftersom jag håller på att skapa ett Pokemon RPG .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag med erik x) Suger på att göra sidor tokar. Behöver någon delägare som kan gära det eftersom jag håller på att skapa ett Pokemon RPG .. Jag kan tänka mej att vara med och hjälpa till. Om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Gärna tokar. Behöver all hjälp jag kan få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Gärna tokar. Behöver all hjälp jag kan få. Vad behöver du hjälp med? Ska jag ta forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är nog bäst om vi snackar om det här på min tråd, innan vi går altrför mycket of topic. Jag behöver hjälp med ganska mycket faktiskt. 1. Nån hemsida samt ett forum. 2. En affär där man kan "köpa" pokemon 3. Behöver 8 gymledare och 4 elite four ."Champion kommer sen efter ligan" 4.Flertal dommare som kan döma matcher utan mig. 5. Sajten måste vara så väl organiserad så att jag kan vara borta 3 dagar utan att den krashar x) 6. PERSONAL som kan hjälpa till med olika saker. 7. Några som kan komma med fleeera ideer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag kan hjälpa till. Om jag får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja det är klart du får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja det är klart du får. jag vill va med om jag får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vad kan ni bidra med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vad kan ni bidra med? va en av elite four eller va domare ps tomatketchup vad heter din sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg