Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Låter rätt roligt! Men jag tycker att vi kan nöja oss med ett gruppforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag sa det bara som ett förslag. Men det är ju det att ett gruppforum har man bara i 30 dagar och ett vanligt forum har man ju längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ska fixa ett forum till Pokeketchup.reklam. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Du har ju ett forum. Jag kanske blir meddlem där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ska fixa ett forum till Pokeketchup.reklam. ;) Vad då för slags forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vänta och se.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är svårt att göra ett forum va TK? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är svårt att göra ett forum va TK? Det är svårt att göra ett helt eget forum. Men det finns ju fördiga forum som det bara är att installera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Fixade på internet,nu har jag fixat forumet,även ditt Pokemonspel finns med Eric H,gå bara in på Pokeketchup's sida och klick på Forum och sen är det bara att klicka på addressen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Tack Tomatketchup! Mitt spel? Snällt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har hittat ett annat bra gratisforum som värkar vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 I´m in, fint forum TK. Tokar, vilken sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg