ljunkan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Skulle någon kunna hjälpa mej med ett uppdrag på fahrenheit? Citera
ljunkan Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 när man har gått under stängslet på militär området , det är när man är ett litet barn.. kan du hjälpa mej? Citera
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Sorry men jag har inte spelat Fahrenheit än. Men min kompis har men han är offline nu. Citera
ljunkan Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 skulle du inte kunna ringa han? :unsure: måste få reda på det, helst nu Citera
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag vet inte om jag vill störa honom nu. Har du brottom eller? Eller vill du bara klara det uppdraget så att du kommer vidare? Citera
ljunkan Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 okej :( , aa jag slog vad med min bror att jag skulle ha klarat det tills han kommer hem imorgon.. så jag skulle behövt veta hur man gör.. :huh: Citera
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag tog och sökte lite på google och hittade det här: http://www.gamerhelp.com/pc/IndigoProphecy/105880.shtml Jag antar att det är Chapter 35 - Child's Play som du är på. Citera
ljunkan Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 okej, aa det va det, testar nu :) taaaack så heeeemskt mycket! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.