Snooze Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Någon som har testat ar koden som man kommer till faraway island med? 8cdb4837b9d8e0b Undrar om den messar upp spelet eller inte, Testade den och många andra för längesen. Mitt spel krashade =/ Men är inte säker på om det var den som gjorde det... Aja om nån har ett Pokemon Emerald som ni inte spelar på och en AR. Testa den här då och bekräfta om den funkar eller inte, har många kompisar som inte vågar använda den x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Är tveksam på om jag vågar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 x) Min bror testade den, ingenting hände så det är lungt för dig erik om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Ok. Jag ska testa om jag köper AR. Ps vad betyder Messa upp spelet? Jag har inte hört det så mycket. Redigerat 6 Mars 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Messa = Hacka upp spelet =/ Hände att alla mina key items försvann förut x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Oj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 x) Därför jag började om :S Aja men den här koden funkar nog. Iallafall för min bror, vill att fler ska testa den så vi blir 100% säkra om dn funkar eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag testar nog inte förräns vi är 100% säkra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag testar nog inte förräns vi är 100% säkra. aldrig att jag gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Haha okej, ber er som inte spelar emerald så mycket att testa, för er som inte har något att förlora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 har inte ens emerald x) men jag undrar hur man ska skriva in dom där AR-koderna lr asså hur dom funkar typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Man placerar ARn där man sätter in game boy spelen, sen sätter man i sitt spel i ARn . när man sätter på gameboyet så kommer man in i ARn och där skriver man in koderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg