Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Men vad händer sen då? Kommer man bara till mew eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Asså man teleporteras till faraway island när man går igenom vilken dörr som helst. Sen stänger man av sin Action replay och går in i skogen där Mew är. Man får försöka hitta honom och när man kan klicka på honom så attackerar han och man får försöka fånga han x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ok men hur kommer man tillbaka sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Man går ner till öns ende . där står en sjöman med sin båt. så trycker man på han så tar han hem en :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ok. Be din bror att testa några gånger till Snooze så är vi 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Man kan bara testa en gång per person. Man kan ju inte fånga mew 2 gånger om det bara existerar en per spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Ok. Jag tänkte att man kunde komma dit en gång till fast då var inte Mew där. Redigerat 7 Mars 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 det kan man fast då händer ingenting med spelet. risken är när man använder koden första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Aha. Då hoppas jag att någon här testar. Men om man först skriver koden för att få Mew och sen skriver koden för att få Deoxys exempel. Är det risk då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nejdå det tror jag inte. Inte om koden för Deoxys är sönder så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vad menar du med sönder? Om man inte har fångat Deoxys och först skriver koden för att få mew (och fångar mew) och sen skriver koden för att få Deoxys. är det risk då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Nej eftersom deoxys koden är en helt ny kod och har ingeting att göra med Mew koden. Jag menar om deoxys koden är fejk och messar upp spelet. Jag använde dem här koderna första gången. Mew Deoxys Latios/Latias Celebi Lugia Ho-oh Fullt Pokedex 9999 Battle Points Infinitive money Max Stat på en pokemon Jirachi Mega Voltage ( En skum el attack som tar 250 i skada och inga biverkningar) 99 rare candies i PC Lucky egg i PC Någon utav dem hära messade upp mitt spel och tvingade mig att starta om x) Böt över alla mina pokemon till sapphire först ändå så.. Nu Försöker jag ta reda på vilken det var :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg