Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Han har inte fuska så han ber mig fråga er vad ni skulle ge det på en skala 1-10

Självklart betygsätter jag era lag med x)

Här är det. Alla i lv 100.

Magneto(Magneton)

Fanger (Raticate)

Drilly ( Beedrill)

Wrath ( Poliwrath)

Magic ( Alakazam)

Dach ( Rapidach)

Hans Magneton är lagledaren om man säger så.. Han har EV tränat den otroligt i SP att. Den är i lv 100 och har en SP att på 410 x) Så att ni bara vet :P

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Ta bort Beedril och Raticate och sätt ditt några andra Pokemon.Men egentligen behövs det ju inte för det äger ändå. ;)

Skrivet

9/10. Jag tycker precis som Tomatketchup. Byt ut Beedrill och Raticate. Jag tycker att han ska sätta in Electrabuzz och Eggsutor istället eller vad den nu heter.

Skrivet

Verkligen bra! Men han är svår att hitta och rätt svår att fånga också. Han finns i Power Plant.

Ett tips till att klara Magneto och Fanger:

Magneto: Fånga en Digglet i Digglets cave. Utveckla den till Dugtrio och träna den till lv 100. Se till att den kan Earthquacke för då klarar du Magneto lätt!

Fanger: Fånga en Machoke i Unknown cave. Träna den sen till lv 100. Se till att den kan Focus Punch eller Revenge. Focus Punch måste man ladda för att kunna använda men den är en Fighting attack och den har 150 Power.

Skrivet

Jag äger han Erik x)

Men det är dem två som tar lite tid. Magneto har 410 i sp att .. En thunderbolt från den dödar min Typo"Tyhpolotion"

Sen så använder har Lock och och efter det en zap cannon som alltid träffar =/

Men efter ett tag så Slår Umber ut den. ( Umbreon )

• Skapa ny...