DOG_Cool Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Pokemon Är Så Himla Tråkigt..... Det Är Vad Jag Tycker Men Om Nån Annan Gillar Pokemon Så Respekterar Jag DEt.. Så Vad Tycker Ni Om Pokemon????? En Rolig Bild Redigerat 6 Mars 2006 av DOG_Cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Skitkul tycker jag. Och här är en fråga till dig: Om du nu inte gillar Pokemon varför är du i Pokemon forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Och varför gjorde du en bild som inte har nåt med ämnet att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är undehålande och väldigt roligt att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 det e kul tycker jag och dessutom gå ut från pokemon forumet om du inte tycker om det :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 pokemon ä skit kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Pokémon är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är roligt!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vissa gillar Pokémon. Andra inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jannejan du har rätt det är bättre att skriva "jag gillar inte pokemon" än att skriva "pokemon är bajs" föresten gillar jag pokemon och missar aldrig program! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Me 2 ser alltid och har ej missat xD jag tycker iaf ej illa om pokemon <3 sett det sen jag va 3 typ aja... onödigt o skriva detta om du hatar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Me 2 ser alltid och har ej missat xD jag tycker iaf ej illa om pokemon <3 sett det sen jag va 3 typ aja... onödigt o skriva detta om du hatar det pokemon äger varför är du i pokemon fourumet då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg