Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts Hjälp!

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

du ska använda dig av eld magin för att tar sönder de sista.

Och andra bossen i monstro är ju jätte lätt.

Det ända du behöver är nog högre lv

men jag klarar inte att slå sönder alla ändå :(

har klarat bossen nu!!

men kan inte klara tunnorna >.<

omöjligt jue!!

Redigerat av Waluigi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska slå i munnen när han gapar och sedan om du har Air Combo Plus ska du använda den men det är inget måste.

Använd mycket items för då när du har lite liv så får du mer av det eller mer av din magi.

Det finns även en magi som ger liv minns inte riktigt vad den hette core eller något sådant kanske.

När du her sönder lådorna mins inte riktigt hur det var men då kan du väll använda magi från håll då behöver du inte springa fram till alla lådor på det visset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

försöker med magier o allt :S

klarat det inte

finns det inget annat sätt??

Okej, jag ska försöka att förklara så gott jag kan om "min egen" taktik här.

Första omgången

Inte så mycket taktik här, meja bara ner de första tunnorna framför dig med ditt Keyblade. När du sedan ska väja mot höger eller vänster så gå till valfri sida och meja ner tunnorna där. Om en i det området "överlever" så ta upp den och ta lock on på den sista högen som finns kvar och kasta. Du borde då genast bli av med 2 tunnor + den du kastade. Sedan är det bara att springa fram och ta sönder dem också.

Andra omgången

Här blir det mycket svårare, men börja med att springa runt hela upphöjningen och slå sönder alla tunnorna där. Hoppa sedan upp på upphöjningen och slå söder allt som vanligt där. Kom dock ihåg att det finns en tunna högst upp som är svår att nå. Spara därför en av de andra översta tunnorna för att sedan ta lock on på den svåruppnårliga och kasta. Personligen har jag aldrig använt magier här, men jag antar att det också är möjligt.

Hoppas du förstår det jag skriver, men jag tror inte jag kan beskriva det bättre än så här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...