Agito Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 For dt första, kanske creepy at jag säjer dt men, zitros, f*n söt du e ;) Lägger upp en bild när min egen dator funkar igen :) Btw, sluta hacka på emos/facioncores, dt är dom som är coola,,,, o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 vill inte ha ditt emo-msn och vill inte se dig irl, du heter välsäkert emotransa@hot..Men sluta vara en sån idiot och klaga på han.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Jag ser ut som...mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 vill inte ha ditt emo-msn och vill inte se dig irl, du heter välsäkert emotransa@hot..Okej för det första emo är en MUSIK STIIL!!! och vaad är det äckliga med "emos"? :o och man är inte bög för att man har långt hår som hänger framför ansiktet eller för att man fottar sig via spegeln. Sen värkar det som att du här något imot bögar vilket jag tycker värka lite Carola wannabe aktigt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 vill inte ha ditt emo-msn och vill inte se dig irl, du heter välsäkert emotransa@hot..Okej för det första emo är en MUSIK STIIL!!! och vaad är det äckliga med "emos"? :o och man är inte bög för att man har långt hår som hänger framför ansiktet eller för att man fottar sig via spegeln. Man är inte bög om man tar ett kort på sig själv i spegeln!Bög är man om man är kär i en i med samma kön.. KORT MED MOBIL FRAMFÖR SPEGEL!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Kort framför spegeln FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Kort framför spegeln FTW!Ta ett kort då! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 HERMANLOLOLOL: Håll käften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 HERMANLOLOLOL: Håll käften. Trips:Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 HERMANLOLOLOL: Håll käften. Trips:Håller med. Håller med dubbelt. Emo är inget som borde diskuteras här eftersom att det är en musikstil Så du kan bara gå tillbaka till din källare. Någon moderator borde säga till honom. Fresh from the grave http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/120320082839.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 HERMANLOLOLOL: Håll käften. Trips: Håller med. Håller med dubbelt. Emo är inget som borde diskuteras här eftersom att det är en musikstil Så du kan bara gå tillbaka till din källare. Någon moderator borde säga till honom. Fresh from the grave http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/120320082839.jpg Du har målat "ärren" själv va? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 HERMANLOLOLOL: Håll käften. Trips: Håller med. Håller med dubbelt. Emo är inget som borde diskuteras här eftersom att det är en musikstil Så du kan bara gå tillbaka till din källare. Någon moderator borde säga till honom. Fresh from the grave http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/120320082839.jpg En demon. :) Cål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg