negR Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag leker cool o: WTF? Sitter du och skiter? Vrf skulle han sitta och skite på golvet :rolleyes:idiot <_< Vem vet, dem kanske har skurit ett hål i golvet?Sen var jag ju så allvarlig, också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag leker cool o:WTF? Sitter du och skiter? HAHAHAHDENVABRADU! Nä .__. 'Golv' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 :)det var länge sedan du la in nån fest bild.. :P mm har inte festat på ett tag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Det här är min kompis :P Tog en bild på honom med min mobil och använde sen Face Warp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Det här e jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) http://www.mysmiley.net/imgs/smile/mad/mad0057.gif skitsexig e jag ;| Redigerat 21 Juni 2008 av Apelsin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag måste nog säga att ni får skärpa er och hålla er lite mer till ämnet. Alla människor har rätt att klä sig och se ut så som de själv väljer. Titta inte ner på dem för att de har en viss klädstil. OnTopic: Själv kan jag inte skryta med att jag har en speciell klädstil eller något sådant, jag är bara vanlig (: http://i88.photobucket.com/albums/k173/wildwolf_02/SL381839kopiera.jpg Du tar aldrig av dig dom där hörlurarna va? :P Haha, jo då .... det är besvär att ha dem när jag duschar o; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag måste nog säga att ni får skärpa er och hålla er lite mer till ämnet. Alla människor har rätt att klä sig och se ut så som de själv väljer. Titta inte ner på dem för att de har en viss klädstil. OnTopic: Själv kan jag inte skryta med att jag har en speciell klädstil eller något sådant, jag är bara vanlig (: http://i88.photobucket.com/albums/k173/wildwolf_02/SL381839kopiera.jpg Du tar aldrig av dig dom där hörlurarna va? :P Haha, jo då .... det är besvär att ha dem när jag duschar o; Kanske också när du sover. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Nu vill jag också vara med och ladda upp bild :'D Får bli en där jag gör min "naturliga"pose (A) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Nu vill jag också vara med och ladda upp bild :'D Får bli en där jag gör min "naturliga"pose (A) xD Ditt hår påminner om såna Hallon/Lakrits-dödskallar. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Nu vill jag också vara med och ladda upp bild :'D Får bli en där jag gör min "naturliga"pose (A) xD Ditt hår påminner om såna Hallon/Lakrits-dödskallar. <3 haha ^^ ja nu när du säger det så :P sånna gillar vi :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Nu vill jag också vara med och ladda upp bild :'D Får bli en där jag gör min "naturliga"pose (A) xD Du ser otroligt bra ut (: Apmonstret, jag använder dem då också ibland, men annars ligger dem bredvid mig :b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg