hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Spam spam spam... Men att TK hade börjat spamma visste jag inte. låt oss över gå till ämnet :bah: Redigerat 8 Mars 2006 av hack3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Får man titta på? ;) vet inte ordet titta men man kan inte! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Difeex: Spamm? Det är ju du själv som spammar! Tomatketchup har ju inte ens skrivit något i den här tråden! :angry: Redigerat 8 Mars 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag är ju med. Det ska bli roligt att ha första matchen. Inte för att jag tror att jag kommer vinna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Spam spam spam... Men att TK hade börjat spamma visste jag inte. Spam?Jag gillar att skämta,och det är tydligen förbjudet enligt dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den n00ben för väl tycka som han vill. Inget att bry sej om enligt mej. Han är ingen moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag ska vara med i turneringen om den är bra som Snooze's var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 "känner mig smickrad" xD Den blir nog bra. Men PK tänk på att inte överdriva matcherna och alltid sätta ut hur mycket hp dem har kvar i slutet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 tack för tipset!!!!!!!!!!!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg