Jag föredrar "Vänner", "OC", "One three hill", "Desperate housewives"m.m.m. Men nån som har nått film lr TV tips? :P :D :) <_<
Jag föredrar "Vänner", "OC", "One three hill", "Desperate housewives"m.m.m. Men nån som har nått film lr TV tips? :P :D :) <_<
Lost kanske. Jag vet inte hur många som vet om det men den serien är faktiskt baserad på en roman.
my name is earl
jag tycker den äger om man såg första avsnittet ja :) simpson,boondoocks,american dad sämst men endå,southpark
o.s.v
Hack//SIGN, Simpsons, Famly Guy och Boondocks.
Family guy, Anders & Måns, filmkrönikan
↗ till inläggetGår fortfarande Anders & måns på tv?Family guy, Anders & Måns, filmkrönikan
nope, men det börjar snart en serie som skall heta "Fråga Anders & Måns" ^^
Anders och måns var bra när det gick på tv. Jag gilla avsnittet när dom skulle görra mössor och killen som gjorde dom satt utlåst i en inhängnad och och sköng lalalalalaala när det rengna.
Famly Guy <_<
Family Guy, Simpsons, Scrubs och ett flertal andra humorprogram. Annars är Gilmore Girls en riktigt skön serie. Eller den var riktigt bra i början men nu lite längre fram har den börjat bli tråkig.
Men det är en riktigt bra serie som även blivit prisad till att vara den mest snabbtalande dokusåpan under 2003. Man kan ju inte säga emot att de inte talar långsamt direkt. :rolleyes:
Scrubs. Det är äkta humor det.
Håller med. Det är nog en av de bästa humorserierna som visas på tv just nu. Om man inte räknar med tecknade serier som Simpsons och sånt.
Simpsons family guy & Boondocks gillar jag :D
The Simpsons, Prison Break!
Inse att Lost äger Prison Break!
Tycker Family Guy, Simpsons och Boondocks är ganska bra program.
Hey baberiba!!
Sevärda serier:
Family Guy
My Name is Earl
Drawn Together!!
Top Dog är min favorit
The Simpson =) Den är humor film .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in