Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Jag hittade detta i dator-magasinet och jag trår att det särket finns någon som är intreserad. (Länk) Det är en föreklad veson av visual basic. läs mer på sidan Redigerat 6 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 En förenklad verision av ett redan lätt språk... WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 och vad e det där konstiga programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag tänkte att 10åringan kunde kolla tråden de har ju så stora fantasier. Och varför skulle man inte göra dem möjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vad lär man sig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Inget.. Bara lite förberedelse för virtual basic och efter det kan de prova C++ eller något jag vill bara försäkra spelens framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 de e viSUAl basic, inte virtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag testade det för ett tag sedan. Det var hjätte lätt att förstå även om jag alldrig direkt har programmerat :gitarr: Värt att testa. Roligt att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Tack för att någon uppskattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jo sommsagt. Det är KIDS PROFRAMMING. Väldigt lätt bara man läser hjälpen från början om man alldrig har programmerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jag tänkte att 10åringan kunde kolla tråden de har ju så stora fantasier. Och varför skulle man inte göra dem möjliga. Mjo, nog har vi vilda fantasier^^ Kanske ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.