cola Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 mitt e vitt jag hittade ett ute när jag skulle dra till skolan aja att du hitta ditt psp föresten e mitt svart :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 VISSA DUMMHUVUDEN IMPORTERAR TILLOME FILMERF FRÅN USA BARA FÖR ATT DEN FILMEN FINNS INTE I SVERIGE. GENOM TRADERA OCH SÅNA SIDOR FÅR DOM VITA SKALS PSP IBLAND. Eller import. För att inte gå off-topic,har jag svart Vissa dumhuvuden? <_< Vi som har amerikanska psp som MÅSTE importera för att kunna se filmerna då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag har svart färg på mitt PSP jag blev nöjd med färgen har tagit väl hand om mitt PSP . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag föröker att inte få når repa på mitt fina svarta psp! Det glänser så fint! Jag var jätteduktig att håla min gameboy i skick åxå ända tills lillebrorsan börja spela på den! Han tappade den från sin 2,5 m höga säng mm :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 ja han e ju inte kanske den som e mest rädd om de men sängen e inte 2.5 meter hög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ja han e ju inte kanske den som e mest rädd om de men sängen e inte 2.5 meter hög Inte för att jag förstod så mycket... men nog allt kan sängen vara 2,5 m hög. Jag har ingen PSP. Men den blir nog svart när jag köper... :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Originalet Black. Tror de flesta har svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 ehh vem skulle importera en psp för skit mykke pengar bara för att den är vit??? Lol på dig.Det är mycket billigare att importera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Frakten är oftast mkt dyr .. Mitt är svart . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Vilken färg har ni på ert PSP? Mitt e svart. svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N4sH Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 svart å du man behöver inte importa man kan tex göra som ja tänkte göra, köpa ett i Thailand när man reser... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 mitt e vitt jag hittade ett ute när jag skulle dra till skolan du kan gu inte ha hittat ett på marken!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg