Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Hon är stark.. Det är hon med det är något med henne som gör att jag inte använder henne =/
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Hon är rätt så ful haha men om ni undrar var andra pokemon finns så gå in på www.serebii.net
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 mm har jag snygg avatar tycker ni? jag blev hysat nöjd med den iaf...
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 nu blev den bättre :P jipiiiiiii!!!!! jag har fångat Feebas nu!!!! tog mig inte alls så lång tid bara ca. 30 min men jag hade ganska tur för jag började nerifrån och mötte den på kanske 5:e raden! =) hoppas ni andra har lika tur som mig :rambo:
Raffed Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Jag fånga han....Jag utveckla han.......Jag startade om.........................
lizem Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 ok snooze jag säger till när jag har utvecklat han men det kan ta lite tid =/ måste fixa massa annat oxå som jag har sagt till mig själv att jag ska gör länge så nu måste jag göra det och till Smash: VARFÖR?!?
Rekommendera inlägg