Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) http://www.smp.se/article.php?args=637021,101;0;0;0 länken säger allt. Coolt va! :) Ps. komentera bilden på SMP. använd ert fuska.se namn. Ds. Redigerat 6 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Coolt! Hur många träd var det som fälldes nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 vet inte men något med en 3:a var det 3000 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 *fejk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det ser ganska coolt ut men det kan vara fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag tippar nog mer på att det är en fejk. Inte tillräckligt trovärdigt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ser för fejkat ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ser för fejkat ut.. helst sant ser fejk ut men vem vet :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag kan inte se nyheten på sidan, jag vill inte regga mig där. Vad är speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Läs artiklen. Den är inte fejk. De hade röjt upp efter gudrun och de kanske gjorde det med flit men det är inte fejk för det. Dessutom var jag hos smp och de sa att man inte får publisera löngner då om någon kommer på dem så är det klippt och skuret. Ps. jag märkte att smp låter inte folk kolla gamla nyheter så ni får kolla i måndagens tidning. ds. Redigerat 9 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Precis som Miglot sa, denna bild var även vinnaren av Metros foto-tävling, tror iaf att det var Metro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 sådär har de gjort i lillehammer också. En löpande gubbe med en fackla i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.