SlimShady Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hur bygger man en ny våning på sitt hus i Sims 2/ Arbetsliv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ?? man går in till bygg-fliken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ja, det fattar jag väl med..>.< Men jag hittar inte var man kan bygga det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Bygg en trappa först och sedan kan du börja göra golv och liknande till nästa våning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Aha. Ok, thanks. Då vet jag. Har en annan fråga: När kan man bygga ett garage, och hur kan man köra/ köpa en bil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 är inte det som på sims 1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Aha. Ok, thanks. Då vet jag. Har en annan fråga: När kan man bygga ett garage, och hur kan man köra/ köpa en bil? Man måste ha The sims 2 nattliv för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Kan man få Bil på TS2NL ? Kör man själv dit man ska då eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Va är TS2NL för ngt?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Gissa en gång. Bara en endaste gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 haha the sims två natt liv hehe ja man kan ha bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Men lol. Förresten har man ju redan sagt att man köra bil på Nattliv, så de va onödigt. Men det jag tycker är dåligt är att Arbetsliv bygger lite på Nattliv. Man måste ha en annan expansion för att kunna ha bil på Aliv. Man kunde väl ha kunnat lägga till i det oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg