Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag vet att vissa konsoller som PS2 om man köper en viss adapter till dem så kan man köra online. Finns det någonting liknade på GC ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ja dom heter Broadband Adapter och Modem Adapter fast du kan inte spela många spel online bara Phantasy Star Online tror jag. Sen kan man spela Mario Kart Double Dash 16 spelare men inte online utan bara koppla ihop 4 Gamecube spel. Fast det finns ett program som heter Warppipe som gör att du kan spela online på Mario Kart Double Dash och Kirbys Air Ride fast det är lite jobbigt då det kan hacka och är inte så poppulärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 tror inte de :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ok. tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 dom adapterna är ganska vanliga i spel butiker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) har läst/hört något om att deras online verksamhet ska gå över star road eller något sådant kan det stämma tror ni? SSBM ska man kunna spela online, typ i turneringar tror jag. Redigerat 8 Mars 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag tror inte på att man kan spela ssbm online... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 om nån vet till 100% att man kan spela SSBM online så PMA om vad man måste ha för något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 samma här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg