Simpsons Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 kan någon tipsa om några bra knappar att ha på en hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Varför inte göra egna? Fungerar hur bra som helst i paint och photoshop. Det finns knappar på alla möjliga hemsidor, så titta på dom för insperation. Redigerat 7 Mars 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 det är ju det jag menar ... <_< jag vill bara ha en grundläggande guide där jag vet hur jag ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 flash 8...Som sagt det går att göra mycket under i flash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ja.. men jag har gjort knappar i ps innan, men kommer ej ihåg hur.. vet någon någon bra guide på någon sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 www.aaa-buttons.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vad menar du med knappar? Typ som här på Fuska.se som t.ex " anmäl knappen ", eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ja, typ såna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Har lyckats hitta 2 st tutorials. Första: http://www.thedesignworld.com/photoshop-tu...-orange-button/ Andra: http://www.swedesignz.com/photoshop/Metallic_Menu Redigerat 14 Mars 2006 av Nintendo Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.