Gäst Muuu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag fick ett meddelande av service bot om en tävlingen som jag vunnit en tävling som var annordnad av hack3r. när jag fått mina fm så fanns det ett meddelande från service bot, är det hack3r som skrivit nått i meddelandet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Skulle du kunna lägga upp en bild hur det såg ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 SÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 han skickade 100fm till dig för att du vann ahns abnner tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag syftar på meddelandet ifall det var från hack3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) När man skickar Fm, då står det att service bot, men meddelandet är från själva medlemmen som skickade den. Tror att Service Bot hjälper Admin så att han inte får så mycket jobb, och det är ingen människa som har användarnamn som Service Bot, utan det är typ automatiskt... Texten blev kanske lite konstig.. EDIT! Svarar på fråga, meddelandet var från Hack3r. ;) Redigerat 7 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 tack blev lite undrande när det stog mvh service bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Ja, det är en automatiskt medlem som skickar ut automatiska grejer. Affären till det här forumet kallas iBstore, och när du väljer att skicka över FM till någon så fyller du i anledning och summa. Automatiskt skickar medlemen pengar till dig, och eftersom service bot skickade det automatiska meddelandet, eller hjälpte till så står det namnet längst ner. hack3r fyller i belopp och anledning ----------------------------------------- service bot märker av det och skickar ett meddelande från hack3r's användare -------------------------------- du får meddelandet med information, och sedan skrivs service bot längst ner. Förstår du ungefär nu :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.