Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Magikarp kan väll Splash för den hoppar så mycket på land, tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Men den gör ju inget. Den kunde åtminstone sänka motståndarens Stats eller något liknande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Den kunde göra motståndaren förvirrad.. Det hade jag blivit om jag skulle gå in i en fight och så börjar motståndaren splattra =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 tänk om splash skulle sluka upp pokemon! :( aja håller mig borta från magikarp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Varför ska en attack som bara sprattlar kunna sluka upp någon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 den kanske sprattlar för att uppehålla motståndaren sen kommer hans kompis bakifrån och smask! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det är ett skämt liksom...att Magikarp, värdelös fiskmat, blir Gyarados, En mäktig nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Feebas med rash i nature lär sig aldrig tackle om du inte visste det =/ Jaså,aja jag är inge bra på Nature... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vet det med Jedi, feebas har den hära "fula ankungen" historian.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 mm verkligen! bra jämföring :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) det började med att magikarp föddes och fick namn till fulface och varje dag blev han mobbad och slagen!men en dag så sa han: jag hatar er alla och gav sig ut i stora världen.sen mötte han ett par pikachu som sa till honóm:wow det är fulface men en pikachu ville oxå se den stora världen.men på vägen såg de en affär där det stod på en lapp:den som tar häxans skor blir en prins!så Fulface gick till slottet och gick in i dörren efter en sekund kom han med häxsans skor men han ville inte bli prins för att han hade ett hemligt vapen!den värsta attacken heter nu splash!den visar sitt fula ansikte och dödar motståndaren!.och 1 gång om året återvänder fulface till sin damm och blir mobbad som vanligt! Redigerat 9 Mars 2006 av pokekung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 haha LOL PK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg