Selerz Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag tror KH 2 kommer bli Succé. Ettan var ju trotsallt en favorit, så jag tror 2:an kommer bli en succé. Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Det är själv skrivet nädstan. Jag hoppas att det blir lika stort som FinalFanasy. torts allt finns det mågna disny figurer som inte varit med ännu. sedan kan de skaffa tillstond att ha med capcom och andra spel företag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pufflan Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 :) jag hoppas det blir lika bra som ettan!(om det går) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jag vet att det bli bättre än ettan!!! varför? JO EN KÄNSLA BARA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FindingNemo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag vet att det bli bättre än ettan!!! varför? JO EN KÄNSLA BARA!! Hoppas d e bättre, klarade nyss ettan (men spelet låste sig innan jag hann spara blir så j*vla förbannad!!!!!) "You now, the shadows is allways bigger, when your near the light" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 bättre än så går nedstan inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 joo grafiken, kameravinkeln och kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 nya vapen trixer nya världar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det intressanta är att första spelet var ämnad mer för unga personer som gillade Disney. Nu i 2:an så är det mer vuxnare och mer allvarligare. Mörkförklädda främlingar, monster och att Sora har en annorlunda klädsel och kommer ha en annorlunda röst gentemot vad han hade i första spelet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jo, men han är ju ett år äldre i tvåan. Jag har läst att man ska kunna åka till världen från pirates of the carribien! (stavnings probem) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ja. Man ska kunna hälsa på POTC. Även lilla kycklingen träffar man på & den fula figuren i Lilo & Stitch serien/film. Tron 2.0 kommer även vara med att vara med i. :) Roliga är väl att det är Lejonkungen med. Filmen äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Man ser ju på trailarna att det kommer bli as coolt. ta bara om man möter ceberua (den trehövdiga hunden) lr vad den heter kan man sätta in key bladet i munnen så den inte kan bita ihop och så kan man hålla isär två huvudn så det värkar ju vara as coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg