Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts 2


Selerz
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Miglot af eraon

Det är själv skrivet nädstan. Jag hoppas att det blir lika stort som FinalFanasy. torts allt finns det mågna disny figurer som inte varit med ännu. sedan kan de skaffa tillstond att ha med capcom och andra spel företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet att det bli bättre än ettan!!!

varför?

JO EN KÄNSLA BARA!!

 

 

 

Hoppas d e bättre, klarade nyss ettan (men spelet låste sig innan jag hann spara blir så j*vla förbannad!!!!!)

 

"You now, the shadows is allways bigger, when your near the light"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Soffan

Det intressanta är att första spelet var ämnad mer för unga personer som gillade Disney. Nu i 2:an så är det mer vuxnare och mer allvarligare. Mörkförklädda främlingar, monster och att Sora har en annorlunda klädsel och kommer ha en annorlunda röst gentemot vad han hade i första spelet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Ja. Man ska kunna hälsa på POTC. Även lilla kycklingen träffar man på & den fula figuren i Lilo & Stitch serien/film.

Tron 2.0 kommer även vara med att vara med i. :) Roliga är väl att det är Lejonkungen med. Filmen äger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ser ju på trailarna att det kommer bli as coolt.

ta bara om man möter ceberua (den trehövdiga hunden) lr vad den heter kan man sätta in key bladet i munnen så den inte kan bita ihop och så kan man hålla isär två huvudn så det värkar ju vara as coolt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...