Hammmar Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Något som vet mer än jag om detta ? gått lite rykten om att det kan bli : draenei , panda :huh: lr murlocs... men blizzard har väl inte bestämmt sig än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 inte murlocks inte dranei och inte panda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Något som vet mer än jag om detta ? gått lite rykten om att det kan bli : draenei , panda :huh: lr murlocs... men blizzard har väl inte bestämmt sig än... panda är det inte för att då skulle inte spelet få släppas i kina och det vore en stor förlust för blizzard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 har inte bestämt sig......är inte expansionet eller hur de stavas :D klart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 det enda jag vet är att det kommer blood elves till horde! jag vet inget om alliance racen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Är det nån som vet säkert när expansionen kommer? Jag har hört en massa; Mars, Juni, September, Oktober, men när kommer den egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ingen aning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Maj Aprill typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 antingen september eller början på nästa år! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag håller me spliffor.....september är för sent. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 det kommer före juni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Blizzard har själva sagt att den släpps mellan Mars - Juli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg