ironpichu Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 kan man få mew utan nintendo event och deoxys också utan nintendo :angry: :angry: :angry:
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Äger du något av följande spel så kan du få Mew. Blå, gul, röd. Finns en guide på hur man får den i Game-Boy forumet. Sedan kan man linka över han. I de nyare spelen har jag tyvär ingen aning. Redigerat 8 Mars 2006 av Ragnarök
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 I de nyare spelen kan man bara få han via AR eller nintendo events . Om du har AR så pma mig så skickar jag koden ;)
rawand Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 min kompis är en pokemonprofs han är femton han holde på med det när han blev föd skoja men han börja när han var typ fem år och nu fortsäter han :) och han siger att man kan skicka från cristal till pokemon xd gale of darkness sen kan man vell skicka till fire red eller någonting sånt. :)
Snooze Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 man kan inte skicka in C till GOD =/ Ända sättet att få mew utan Nintendo events är via AR
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Min kompis sovde över hos mig... sen glömde han gameboyet... han var typ bäst , hadde all på lvl 99 så jag bara tog alla han pokémon, för att han glömde gameboyet när han drog hem :)
Staejjkarn Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Ja vad betyder det,bara nåt namn du hitta på vell
Eric_H Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Skrivet 20 Mars 2006 Nej earthman x. Han menar att det som Potatisen skrev inte hade något med ämnet att göra. Han menar inte att Potatisens användarnamn är konstigt eller nåt.
Rekommendera inlägg