FantasyFalx Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 asså i tempelt aa jag ängte till botten sen gick jag in i ett rum där man skulle spränga golvet sen gick jah ner sen öpp på andar sidan sen klicka jag på en kanpp så höjdes vattnet i de rummet sen kommer hookshott plata jag hokksottade mig dit sen e det galler sen bakom e de e son där kristal hur ska jag öppna gallert. sen så har jag i geurdoa fortet där har jag räddat 3 styck men var e den fjärde och jag har ej den där långa hookshooten så jag når ej skattkistan på taket men kan jag rädda han än då?? i så fall va e han?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag kan iallafall säga att longshoot hittar du i vatten templet när du slåss mot shadow link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 för att kunna slå på kristallen måste du ladda svärdet till den starkaste sen släppper du dåkommer link att snurra runt som du vet då kommer kristallen bli träffad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg