ELF Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag håller ju på att lägga in lite till Vice City och har installerat New Vice City. När benisnen tar slut så stanar spelet och en ruta kommer upp. Det står något konstigt i den. En massa siffror. Vet någon hur man tar bort det som gör att man måste ha bensin? Om, är det enkelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 va???man ska inte behöva tanka?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Tanka?? Kanske du menar Mafia??? I gta tankar man väl inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jo om man har New Vice City så måste man tanka. New Vice City är en mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Finns det ingen Bensinstation? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jo, men när bensinen tar slut så stannar spelet. Fasst jag kan ju testa att installera om modden några ggr för att se om jag bara har gjort fel. Den kan ju bero på att jag har installerat den fel så att det inte funkar som det ska. Men det gör jag när jag har fått GTA att funka igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Varför installerar du en modd som är så onödig? Vad är det för poäng med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vad tråkigt att behöva tanka det måste finnas fördelar me modden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det gör ju såelet mer realistiskt vilket kan nbli roligt om man har klarat ut det innan och har tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det gör ju såelet mer realistiskt vilket kan nbli roligt om man har klarat ut det innan och har tråkigt japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det gör ju såelet mer realistiskt vilket kan nbli roligt om man har klarat ut det innan och har tråkigt kan du inte skriva nått vättigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg