Hoppa till innehåll

Warrios2


Dream

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är i lv20 och det är jättekul.

Det är bättre än arena och ecrana!

Ett måste för alla fans.

 

 

Länk?

 

Tryck på länken:  www.warriors2.com

 

 

taskigt sätt att försöka lura till sig referals på :P

 

vill ni spela utan att referera honom så gå in på warriors2.com bara

 

 

men warriors går inte att jämnföra med eCrana för att det är mer kommunikation och tid i ecrana medans warriors är du tpy inne max 1 gång om dagen om du inte har mycket turns.

 

 

lvl 20 bara jag har en lvl 50 titan.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du det är inte taskigt.

Jag får massor med döda celler i min hjärna på grund av dig det är ett fantastisk spel gillar du inte det kan du dra dit heliga h*lvetet ligger.

Men du vet nog inte ens vägen till ditt hem !!!

 

Men tillbaka till spelet:Hur skapar man claner?

 

förlåt jag glömde ändra min inlägg!!!!

 

Men om ni trycker på min länk och skapa en gubbe får ni 50turns som bonus!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du det är inte taskigt.

Jag får massor med döda celler i min hjärna på grund av dig det är ett fantastisk spel gillar du inte det kan du dra dit heliga h*lvetet ligger.

Men du vet nog inte ens vägen till ditt hem !!!

 

Men tillbaka till spelet:Hur skapar man claner?

 

 

 

om jag inte gillar spelet varför skulle jag då ha en lvl 50 titan och en till nytillkommen titan? klaner är väl payingmembers only och jag kör freeplay, men jag tror det bara är att typ göra en..... kommer med mer info ska kolla runt lite.

 

 

Klaner: om jag har fattat allt rätt måste du klara ut spelet och bli gud för att kunna starta en klan och sen vet jag inte så mycket mer det står rätt bra om det på hemsidan, du måste logga in och sedan trycka så profilen och sedan på en meny som heter klaner.

 

 

jag vet vart jag bor och du skrev ju inte att det var en ref link så det var ju taskigt iaf.

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte alls för om folk trycker där får de mer bonus än om man får i hela spelet special saker som man ska svara på

 

 

 

hur många gånger har du joinat kungens arme? om du har joinat 0 gånger får dom en engångsbonus på 50 turns och du får turns varje gång dom passerar en tio lvl=10,20,30,40,50 och så vidare. så du tjänar massor på det men det sa du inget om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

exakt JAG TJÄNAR BARA TURNS PÅ LV SOM NÅN GÅ UP OCH FÖR ATT FÅ 30 TURNS SÅ MÅSTE FOLK GÅ UPP I LV 30!!!!

 

OCH FOLK FÅR 50TUrns!!!!!!!

 

Jag tycker det är kul att dela med sig bonusar så fördärva det inte snälla.

 

Om du ville spride detta trevliga spel varför har du inte givit hemsidan för länge sen då?

 

är du rädd att folk bli bättre än dig???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

exakt JAG TJÄNAR BARA TURNS PÅ LV SOM NÅN GÅ UP OCH FÖR ATT FÅ 30 TURNS SÅ MÅSTE FOLK GÅ UPP I LV 30!!!!

 

OCH FOLK FÅR 50TUrns!!!!!!!

 

Jag tycker det är kul att dela med sig bonusar så fördärva det inte snälla.

 

Om du ville spride detta trevliga spel varför har du inte givit hemsidan för länge sen då?

 

är du rädd att folk bli bättre än dig???

 

 

 

ne det är jag inte men jag gillar inte att föra så mycket väsen runt mig, hade jag gjort som du hade dom fått 90 turns:P

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför gjorde du inte det istället för att skryta?

Några kommentare om spelet från andra spelare?

 

 

 

för att jag inte orkar så det är ju bra att det finns såna som orkar det iaf. men skaffa en titan så duelerar vi.

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok nu låter du shcysst!

men jag måste vekligen fråga :för att får en titan måste jag klara spelet med alla raser men när jag har klarat med en ras vad händer ?

bli gubben delete eller så försvinner den och man skapar en ny gubbe med samma e-mail eller ska man skapa en ny med samma e-mail?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok nu låter du shcysst!

men jag måste vekligen fråga :för att får en titan måste jag klara spelet med alla raser men när jag har klarat med en ras vad händer ?

bli gubben delete eller så försvinner den och man skapar en ny gubbe med samma e-mail eller ska man skapa en ny med samma e-mail?

 

 

när du kommer till lvl 30 ska du sticka till huvudstaden och hitta ett ställe som heter recruit station och där säger du att du vill joina armen och det kommer upp massa saker som att du får välja en av

 

# dina pengar

# dina följeslagare

# dina turns

# dina poäng som du har i pointpoolen

 

#någon utrustnings del , dock om du har en awsome sabre of valhall så blir det bara en sabre of valhall på din nya gubbe.

 

 

och du får välja en titel till din gubbe

 

och du får välja kön, namn och ny ras och sedan får du en gravsten.

 

då loggar du bara ut och in igen så står din nya lvl 1 gubbe där med saken du valde och 100 turns.

 

du behöver inte byta något email eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...