magi man Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 JA!! Jag har fick en goodlongbowofvalhll!!!! någon som vill köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 JA!! Jag har fick en goodlongbowofvalhll!!!! någon som vill köpa den? jag om du uppgraderar den till godly först så köper jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Spelet var inte så kul :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Spelet var inte så kul :/ hur länge har du spelat då? du kan ju inte säga om det är tråkigt om du inte har kört längre än dina 100 startturns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 var skaffar man en valhall vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 var skaffar man en valhall vapen? skaffar och skaffa du kan hitta dom om du har tur, ibland så säljs dom i vanliga shoper på magic weapons, men annars så är valhall massa plus i allt. väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 det här spelet SÖG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 det här spelet SÖG!!!! varför? orkade du inte läsa texten? kunde du inte engelskan? valde du troll som startkaraktär(svåraste börja rasen)? hur länge spelade du? var det inte 3-D som du trodde det är nämligen ett TEXTbaserat spel, warriors2 är bland dom mest spelade textbaserade spelen online så det är nog inte så dåligt, han som har gjort det tjänar massa pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 han trodde det var ett 3-d spel som warofwarcraft so besviken han måste bli då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 jag klarade bossen i castle of light idag, (stället där du ska joina om du är en god titan) fick en Godly Full Plate Mail of Valhall (str +60, int +54, dex -18, cha +96, find +54, gold +83%, turns +12, life +60, att +264, def +564) stället är skit drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 oAAAA vilken tur men du är good varför döda en good då? du blir bara evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 oAAAA vilken tur men du är good varför döda en good då? du blir bara evil det finns bara valhall titans i castle of light men dom attackerar en iaf. och han var en boss så jag blev tvingad att spöa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.