Hoppa till innehåll

Psp Värt Pengarna Elr?

Gäst volvotobben

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok tack Ratchet ! Mm de är nog bäst att vänta ett tag sen så är den så j*vla dyr också de är inte de att jag inte har pengar men orka slösa bort pengar för jag har inte spelat så mycket på en PSP.....

Desutom blev mamma fett lack när hon såg priset....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså, DS har hitils bätre spel en psp och det kommer ju komma fler spel till psp så du kan vänta lite med att köpa tills det finns några roliga spel

det är ju ds som inte har många bra spel!! de ända bra e mario kart, mario 64 och mario & luigi partners in time!

till psp finns det as bra titlar och det kommer ännu fler owniga spel

Så tycker ajg iallafall men alla har ju olika åsikter ;)

Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså, DS har hitils bätre spel en psp och det kommer ju komma fler spel till psp så du kan vänta lite med att köpa tills det finns några roliga spel

jag kanke skulle skriva"tycker jag" fast det gör jag inte längre jag spelar mer på psp en ds
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yantra

men tv-gamer elr vad du htr :D om man nergrederar till 1.5 finns det nån säker sida och ladda ner ifrån då ps jag har psp nu förresten 123spill i 2,6 updaten kan du spela wma men du måste koppla up dig först elr nåt tror jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Tjabba nu e det så här att jag funderar på att köpa psp men är det bra och batterierna kostar ju fetemycket måste man köpa nytt efter 5h?skoj elr måste man ha en batteri laddare för att spela? alltså jag vill ha så mycket info som möjligt och gärna något spel ni rekomenderar som jag kan köpa till och nåt tillbehör tack på förhand.

Hur mycket kostar batterien?

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...