OmenChild Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag har nyss skaffat mig Black & White 2 och jag undrar? Ni vet kanske i spelet så finns det en grön ring där man kan bygga mm och då undrar jag hur gör jag så att jag får större utrymme att bygga på mm? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mammatroll Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag har nyss skaffat mig Black & White 2 och jag undrar? Ni vet kanske i spelet så finns det en grön ring där man kan bygga mm och då undrar jag hur gör jag så att jag får större utrymme att bygga på mm? :( Bygg bara så nära ringen som möjligt och helst stora byggnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Ringen expanderar ganska mycket om du skapar ett armory, (hus där man skapar arméer) om det nu heter så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.