Gäst Muuu Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja men ska man köpa en data så köper man inte en sån... självklart vet han allt han är faktiskt tyranitar (det vet du väll att han vet allt) jag tror inte att den kommer sälja så bra man kan ju lika gärna köpa en redig data(stationär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 En sån vill jag ha! Perfekt att ha på rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Väldigt coolt! Undrar hur mycket den kommer att kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ..... XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Inget man spelar spel på direkt, men jag skulle inte tacka nej till en sån där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Den kan ju vara bra på rasterna i skolan eller på tråkiga eftermiddagar! Dessutom så är den ju nästan som en PSP.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 den kommer la inte bli bäst som speldator precis.....(kanske stod...orka inte läsa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det kommer bli så cool men äligt talat har microsoft nästan gått i konkurs i sin xbox project Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.