Winjaaa Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Ja jag har fått ett problem med en boss det är typ som en jätte mask och så är det några små saker som hjälper den masken dricker nån dryck så att den blir stark.Har ni nåt tips? Redigerat 10 Mars 2006 av rudy257 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hetapaddsladden Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 ja när en en av de där gula sgroobsena tar fram en svamp med en skalle på ska du hoppa på den och låta den dricka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nu har jag ett nytt problem med en boss det är en boss som liknar ett jätte ägg har ni nåt tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Sunnycide? Slå äggen så att de fångade Yoshin kommer ut och kan putta Chomp-bumlingen på övre-skärmen. Bumlingen kommer att flippa över honom vilket gör honom svagare för dina attacker. Men han kan fortfarande attackera. Använd canonballers och andra starka attacker på honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tinapersson Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Hejsan jag har ett problem med en boss! Jag är på Bowserbossen nere i Vulkanen ni vet? Jag får inte rätt på honom.. :/ Kan ni hjälpa mig? Och sen så undrar jag varför Bowser ibland får en färgad cirkel runt sig som kan blinka i både blått, rött och grönt. Vad betyder alla dessa färgerna? Jag är inte här så ofta. Vore jättesnällt om ni kunde skicka hjälp till mig på min mailadress: [email protected] Tack på förhand. :) :medieval: Redigerat 10 April 2006 av tinapersson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg