pollenallergi Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Fick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen. Betyg är dock jävligt överskattat. Har sökt till Kulturamas storbandslinje, Rytmus och diverse It/Media linjer. Förhoppningsvis kommer jag in på mitt förstahandsval Kulturama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Fick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen. Betyg är dock jävligt överskattat. Samma som mej då Jag har valt Teknikprogrammet som förstahandsval Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Fick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen. Betyg är dock jävligt överskattat. Hur mycket poäng behövde man för att komma in på Teknikprogrammet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Vet inte, men det är väl inga jättehöga krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det är inga jättehöga poäng här där jag bor iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 2 MVG, 9VG (några vg+ men de tar alltid det lägre betyget) och 2 G. Ska fixa minst 4 mvg till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 2 MVG, 9VG (några vg+ men de tar alltid det lägre betyget) och 2 G. Ska fixa minst 4 mvg till =) Var det på ditt första betyg? Isåfall var det väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 5 MVG, 9 VG, 2 G har haft de betygen sen hmm... 7:an tror jag, sista terminen i 9:an nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) 5 MVG, 9 VG, 2 G har haft de betygen sen hmm... 7:an tror jag, sista terminen i 9:an nu :) Hoppas att du kör upp de där två G:na till VG eller MVG :D Redigerat 11 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 1 MVG, 6 VG & resten G. Hoppas jag fixar Historia och de flesta samhälle ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 hmm vg i matte,engelska och so sen resten g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag har vg i det mesta förutom i N/O och några fler.. har nyss haft nationella proven har inte fått reda på svaren :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.