Gäst virrs Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag gick i sveriges sämsta Skola för Högstadie elevr.. Iaf enligt skolverket ^^. Gick ut med 155P Dvs 3VG 3IG och resten G.. men ´gymnasiet jag valde Krävde bara G i svenska matte å engelska.. spå jag klara mig.. men om man räknar betygen som i nian tror jag att jag ligger på runt 260 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 VG och G i allt. Inget MVG, men inget IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag går i 7:an, sammanlagt (Hitills) Så har jag fått 2 MVG, 11 VG, 4 G+, 1 VG+. Allt som jag har G i, är matte :S Faen, jag hatar matte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag fick mina första betyg i julas: 4 MVG (matte, biologi, tyska, musik) 2 G (samhälle och geografi) resten G totalt 235 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 På de nationella proven i svenska fick jag MVG på det ena och VG+ på det andra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 På de nationella proven i svenska fick jag MVG på det ena och VG+ på det andra :) Det var bra. Hoppas att det går lika bra på nationella proven i engelska om du inte redan har haft det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Har haft ett prov redan, det andra kommer på fredag. Vet inte hur det gick på den första delen, uppsatsen på fredag går nog bättre. Engelska brukar nämligen vara mitt starka ämne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag fick MVG på både den skriftliga och muntliga delen på de nationella proven i engelska. Det är även mitt starkaste ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.