Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 gissa vem som inte är störd av det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 vadå är jag dum i huvet??? Han sa aldrig det. Han menade säkert till trådskaparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok då är jag nöjd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Hahaha, så mycket spam. Tyr, du måste vara fuskas största spammare. Men seriöst, vem längtar inte... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 är jag??? tror jag inte!!! på 19000 så tror jag inte att JAG är den största spamern... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 är jag??? tror jag inte!!! på 19000 så tror jag inte att JAG är den största spamern... Bland de största, Tyranitar_pupitar, inlägg idag: 88. Dina inlägg i denna tråd är inte speciellt nödvändiga. Ontopic: klart jag längtar, längtade redan i april 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag längtar. Zelda spelen är mina favoriter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag tror själv att det blir det bästa någonsin. Har kollat på många screenshots och lästa många texter om det. Det blir nog perfekt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 va menas med spam?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jag längtar skitmycket säkert bästa spelet som nintendo nånsin har gjort!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jag längtar skitmycket säkert bästa spelet som nintendo nånsin har gjort!... :D Jodu, det blir allt svårt att slå OoT, TWW och ALTTP. Sen har ju nintendo en massa andra bra spel. Men visst kommer det äga sönder totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 men sluta tjabbla här!!!(Gör de nån annan stans!!!) _Kakashi_ is teh normal.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg