Svedda Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum: Lite har man väl redan dött när de har skjutit upp det 3-4 ggr. Är det fortfarande 1 april? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Nej, jag gillar inte Zelda och jag har ingen gamecube heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag längtar sviin mycket :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) jag länktar också men på ign.com står det ju release: us fall 2006, ush hämst de kommer typ komma i november iallafall inte april värkar de som, på dom flesta sidor står de ju fall 2006 :( Redigerat 15 Mars 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag längtar som det kommer bli så bra jag kan inte vänta!!! Bäst hittils tycker jag dock är Ocarina of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 klart man längtar på Årets bästa spel. 66 dagar till release// källa: www.spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det kommer inte förrän i höst som sagt, men en GLAD nyhet är att spelet kommer kunna använda sig av revolution-kontrollen. Det avslöjades av miyamoto själv i en intervju med nintendo of europe. (Kommer släppas till GC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 21 MAJ :o det är ju iallafall bättre än att vänta hela sommarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag tycker att dem skulle kunna ha med TLoZ TP i ett paket tillsammans med Revolution när det kommer. För Zelda kommer ut nästan samtidigt när Revolution kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum: 21 maj på spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 jag dööör om dom skjuter upp relesedatumet igen :meddum: Det kommer ut tidigast i höst.Svenska sidor har oftast fel, nintendo.com, Zelda.com zeldauniverse.com ör dom bättre att se på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg