Escain Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nej, man kan se om han är inne, de har jag gjort massor av gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ja men han döljer sig säkert också en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Han kanske inte döljer sig men han kanske inte är inne så ofta heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det är bara han själv som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ja igentligen är det inget att diskutera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Om han själv inte har lust att berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ytterman har blivit väldigt aktiv på sista tiden faktist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Han är väl inne när ni är offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 nej, man kan se om han är inne, de har jag gjort massor av gånger... ja för du är mod och man kan inte göra så admin/mods inte ser om man är inne.. så ni ser alla men det gör inte vi :( orättvist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Gör vi inte?! Jag gör det! Jag ser massa pers OFTA. Som sagt han är väl inne när ni är offline! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Som YoTo sa, jag är nog inne när ni är offline. Jag går in lite fort ganska sent och kollar runt. Skriver där det är nödvändigt. Sen drar jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.