incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag brukar se Ytter kanska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (mr.best @ 09/02-2004 17:54:30) nej, man kan se om han är inne, de har jag gjort massor av gånger... ja för du är mod och man kan inte göra så admin/mods inte ser om man är inne.. så ni ser alla men det gör inte vi :( orättvist.. ne, jag såg honom rät så ofta när jag inte va mod...men de kan ju bero på att jag oxå loggar in när nästan ingen e inne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja men man kan dölja sig men man kan inte det för mods/admins och de kan samtidigt vara osynliga bland aktiva användare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.