Hoppa till innehåll

Laddar Sent


ELF

Rekommendera inlägg

Jag har helt plötsligt fått ett problem med GTA: Vice City. När jag spelar så laddas inte omgivningen som den ska. Det kan vara hjätte dålig grafik på allting, men efter några sekunder så blir allt som normalt igen och grafiken blir normal. Tills jag har kört/sprungit vidare till ett annat ställe lite längre bort. Då händer samma sak igen. Och ibland så kommer en ruta upp i någon sekund som det står loading i.

Jag har på högsta grafikinställningarna, jag vet att datorn klarar det och det ska funka för jag har spelat Vice City innan på den här datorn. Jag installerade det för bara några dagar sedan. Men nu är det helknäpp och laddar inte som det ska.

 

Någon som vet vad problemet är eller har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har helt plötsligt fått ett problem med GTA: Vice City. När jag spelar så laddas inte omgivningen som den ska. Det kan vara hjätte dålig grafik på allting, men efter några sekunder så blir allt som normalt igen och grafiken blir normal. Tills jag har kört/sprungit vidare till ett annat ställe lite längre bort. Då händer samma sak igen. Och ibland så kommer en ruta upp i någon sekund som det står loading i.

Jag har på högsta grafikinställningarna, jag vet att datorn klarar det och det ska funka för jag har spelat Vice City innan på den här datorn. Jag installerade det för bara några dagar sedan. Men nu är det helknäpp och laddar inte som det ska.

 

Någon som vet vad problemet är eller har samma problem?

 

Har Cd'n några repor?

Eller finns det överhuvudtaget smuts eller något liknande på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kört utan CD, Jag hatar att använda det. Men jag fick hjälp av en annan på gtajasten. Han sa att jag inte hade __________ ifyllt i display menyn. Kommer inte ihåg vad det var. Men det var inte det som var fel. Det verkar vara så att grafikdrivisarna är för gammla. Vi fick avinstallera de nya när vi uppdaterade. Den blåa skärmen kom upp när vi startade datorn. Så nu kör vi med lite äldre ATI drivisar.... Det är nog det som är problemet...

PS. GTA:VC är inte för bra för datorn...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...