Hedman Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag har hört talas om att man kan möta latias på pokemon ruby på nån konstig ö och att man behöver en biljet för att åka ditt kan nån hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Flyttar till Pokémon forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ön heter Southern Island och du kan bara komma ditt via Nintendo Event/Club Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Man behöver Eon Ticket för att komma dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jo, hur ska man annars komma dit? och en fråga till: vilken boll ska man använda på latios/latias om man inte har masterball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Vilken som helst, möter man Lati@s i Southern Island kan den inte fly. Eller kan den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 nää tror inte det...;) om den kan stannar den ju bara där... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) men jag menar om man möter latias på ruby i det vilda! vilken boll ska man använda då? Redigerat 11 Mars 2006 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ultra ball eller något. Men försök att få den att somna eller nått som PSN så är den det nästa gång du möter den också.. Änu bättre om du har mean lock och använder den så kan den ju inte fly =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hur får man eon ticket då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag brucker ha mest poke ball och great ball sen mindre ultra ball först kastar jag alla poke balls sen böejar jag kasta great ball sen ultra ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hur får man eon ticket då? Det hade något med Mystery Event att göra...men jag kom inte ihåg det. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg