Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har bränt låtar från Windows Media Player till min mp3. Och när jag tittar på datorn så ser jag att alla låtar är där, men när jag går in på min mp3 så är vissa av dom inte där. Detta händer inte varje gång jag bränner över låtar men det har gjort det två gånger nu. Varför kommer vissa låtar inte med? Det kan väl inte vara att dom är i fel format? För jag ser ju på datorn är låtarna är på mp3:n men sen är dom inte på den. Tacksam om nån kunde hjälpa mig.

Skrivet

den här datorn-mina dokument-min musik(lr var du nu har lagt all din musik :S) och markera alla... tryck sedan ctrl + C, och gå till din mp3s hårddisk(den här datorn-flyttbar disk) och tryck sedan ctrl + V.

sedan så kollar du längst ner i högra hörnet av din skärm där de finns några ikoner som msn, o annat... där ska finnas nånting med usb,(en grön pil ungefär).. högerklicka på den, och tryck säker borttagning av maskinvara, och tryck sedan bara på stoppa maskinvara (lr så står de bara stoppa)

Gäst Miglot af eraon
Skrivet

eller kan några råkat vara mid wav eller annat filformat än mp3.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...