Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Skrivet 11 Mars 2006 Jag har bränt låtar från Windows Media Player till min mp3. Och när jag tittar på datorn så ser jag att alla låtar är där, men när jag går in på min mp3 så är vissa av dom inte där. Detta händer inte varje gång jag bränner över låtar men det har gjort det två gånger nu. Varför kommer vissa låtar inte med? Det kan väl inte vara att dom är i fel format? För jag ser ju på datorn är låtarna är på mp3:n men sen är dom inte på den. Tacksam om nån kunde hjälpa mig. Citera
neVah Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Skrivet 11 Mars 2006 den här datorn-mina dokument-min musik(lr var du nu har lagt all din musik :S) och markera alla... tryck sedan ctrl + C, och gå till din mp3s hårddisk(den här datorn-flyttbar disk) och tryck sedan ctrl + V. sedan så kollar du längst ner i högra hörnet av din skärm där de finns några ikoner som msn, o annat... där ska finnas nånting med usb,(en grön pil ungefär).. högerklicka på den, och tryck säker borttagning av maskinvara, och tryck sedan bara på stoppa maskinvara (lr så står de bara stoppa) Citera
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2006 ska jag markera musiken som inte gick att lägga in? Citera
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2006 Asså lägger jag in musiken igen då elr fixar det bara så att det funkar? Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Skrivet 11 Mars 2006 eller kan några råkat vara mid wav eller annat filformat än mp3. Citera
Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Det funka!!! Tack så mycket Quaked_Ess :) :gitarr: Redigerat 12 Mars 2006 av the_dark_yoda Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.