Skinnpytte Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Ja, man får simmfötterna i i fontänen eller nånstans i staden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 hur kan man lära sig att tända eldar för att kunna lära sig en ny teknik i slottsgården? Man får det i tredje templet. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 kan någon hjälpa mej på zelda oragle of AGES jag fatar inte hur man jör för att koma in till 7templet :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ha flame lantern so du får i vatten tenplet :) gö likadant som innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 kan någon hjälpa mej på zelda oragle of AGES jag fatar inte hur man jör för att koma in till 7templet :'( Fel forum. Det är på gameboy :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vaoen Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 hur kommer man till en gubbe som säljer en slags burk som man kan hämta vatten och vatna en själk så man kommer till mount crenel????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 fusa kingstones och prata med varenda kotte i hela byn så får du en flaska, jag vet att någon i byn har en. men jag vet inte vem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Nope, inte i byn, du ska fusa kingstone med Master Smith, smeden i Link´s hus :) Då kommer en skattkista fram nånstans Easten Hills :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg