Hunted Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 är det någon som kör det och om ni kör det har ni onlineadapter? skulle vilja se om jag är en av dom bästa i sverige (10 i top) så skriv om ni har SDvsR 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 är det någon som kör det och om ni kör det har ni onlineadapter? skulle vilja se om jag är en av dom bästa i sverige (10 i top) så skriv om ni har SDvsR 2006 Jag har WWE SD vs RAW 2006 också och jag har onlineadapter men jag spelar inte det online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok men vi skanse kan mötas eller köra tillsammans online någon gång mot några typ från USA eller något. ska nog köpa OA denna månad eller om 2 månader om jag inte köper OA denna månad köper jag ett DS spel (har bara 2 st köpt 1 själv) och månaden efter den så måste jag köpa timecard till WoW men jag tror jag köper OA denna månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 OA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag kör men har inte online men jag är väldigt bra på det det skulle vara kul om man mötte en bättre än datan. vart köpte du din adapter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg