wofukomi Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Hej, jag undrar om olika spel har olika räckvidd på Wi-Fi Funktionen? Vissa säger att Animal Crossing kommer att gå ca. 10 mil rakt ut! Jag hade tänkt köpa Mario Kart DS. Och alla snackar om dem dära friend code, och jag undrar om man kan köra på längre räckvidd om man kan ens Friend Code? Ajja, svara fort som bara den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 nja jag tror faktiskt att båda går lika långt men är inte 100% säker hoppas att du blir nöjd av mitt svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag har hört att MKDS går ca från Linköping till stockholm (ca 50 mil) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 man kan köra med dom i andtra länder med internet uppkoppling vad jag har hört.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Tack, men asså, finns det en slags sladd som man ska koppla in i sin router? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Hej, jag undrar om olika spel har olika räckvidd på Wi-Fi Funktionen? Vissa säger att Animal Crossing kommer att gå ca. 10 mil rakt ut! Jag hade tänkt köpa Mario Kart DS. Och alla snackar om dem dära friend code, och jag undrar om man kan köra på längre räckvidd om man kan ens Friend Code? Ajja, svara fort som bara den! Har jag svårt att tänka mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Om du har trådlöst bredband så får du spela mot vemsomheklst i hela vida världen!!(om inte så måste du ha en adapter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 helt rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 det var det jag sa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ADAPTER?!?! VAD ÄR DET?!' Nu börjar det likna nåt!! Kom igen, vart köper man en sån då? ( Ja har mkt pengar :S ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Men, det köper man till spelet som du sätter in i din router eller nåt.Kostar typ 399:- kr eller nåt på en bra tv-spels butik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg