Gäst QuikSilver Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Tja! Här om dagen när jag stod och plockade flax kom det upp ett gäng med grodor. Jag pratade med dom och jag kom till någon grotta + att jag blev en groda! Så pratade jag med någon groda så dom gjorde mig till människa igen, men jag fick inga saker! Blev det något fel eller!? Tacksamm för svar! //R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja du ska hitta grodan me en krona på huvudet (princessan) och kyssa henne så får du ett frog token so du sedan ger till tjejen i kläd affären i varrock så får du välja melan frog hat och prince outfit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Fick inget frog token! Jag snackade med den där prinsessan det vet jag att jag gjorde.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Detta hände mej faktist idag men det e inget..Om du ignorerar grodorna blir du en groda,sen snackar man med prinsessan och blir vanlig. För att få frog token måste du kyssa prinsessan innan du blir en groda,då får du frog token.Alltså du måste vara snabb annars så blir du en groda.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Okej..Synd, eftersom man får ju typ aldrig Frog saken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jag har båda frog sakerna :P e i lvl 60! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Är också i lvl 60, har aldrig turen att få Frog saker tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jag har frog mask och prince outfit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 samma somig då mihker + har full mime med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Har du inte alls, jag har ju sett dej, du var typ lvl 47 och hade ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 FATTA NOOB 54<_< fast den andra äger dig mihker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Asså gå inte off topic era idivider.. :angry: R-110: Det spelar ingen roll vikken lvl men e i lr så.. Det enda du ska göra är att kyssa grodan med en krona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg