Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, det är ett expansion. Så du måste först ha Guild Wars, sen kan du "aktivera" factions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 man kan testa factions från spelat någonstans,ja vet inte hur man gör det men jag såg på när min kompis test-spelade factions,det var :cool: :cool: :cool: ,. :medieval: GuildWars :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 det var nog helgen dem gav ut fria cdnycklar för att dem som aldrig hade spelat gw skulle få testa på båda originalet och factions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Så kan det också vara :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 aja ja har tröttnat lol nån som vill köpa mitt?? med en lvl 8 gubbe endast men... med grejs so du kan låsa upp skills vapen o armour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.