Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Är det någon mer här som tränar Parkour? Älskar sporten. Längtar till sommaren då man kan börja köra ute (gillar inte att köra på vintern) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 exakt.... nej, det gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Hur klassar man sport som konstiga? Meningen är att hitta sina begränsningar och att ta sig fram oavsett hinder. Att spela fotboll är minst lika onödigt. Men man kanske bara ska gå I sånt som andra går I. Man får inte tycka något själv, är det de du menar? Redigerat 12 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Kanske det men jag tycker fotboll,och andra lagsporter, känns mindre onödigt. Redigerat 13 Mars 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Hela världens befolkning tycker något. Sport som sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Att jag ens kallade det för sport från början var ett misstag, det är ingen sport. Ursäkta mig. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 tycker inte heller det verkar vara en sport. snarare en hobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Allt är sport nu. Schack och dart är sporter som knappast är jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Tycker verkligen inte det är en sport om jag hoppar över en bänk när jag måste hinna med bussen, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Då vet du inte så mycket om Le Parkour om du tror att det handlar om att hoppa över en simpel bänk. Har du bevisat nu. Spelar ingen roll vad du tycker, Parkour är en sport endå. Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är det den är konstiga sporten där man bara försöker ta sig fram t.ex. hoppa över diverse hinder, klättra över hustak osv. Min kompis håller på med det och har faktiskt inte riktigt förstått meningen med det, verkar otroligt onödigt. Han har kutat runt och "Pkat" hela vintern föresten. Jo jag förstår hur du menar, håller med dig. Men tydligen ska allt vara sprot nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.